
Navštíveno 10307x

Copak je lepsi?Vuci vydrzi,servisu atd
se stav v nedelu na jetku ...luboš ti to vysvětli ;-)

25.11.2009, 20:00 |
Dušan TDCi který je vlastně PSA HDi :o))
co se týče hlučnosti tak HDi ale co výdrže a nenáročnosti tak TDi, ted jestli je to TDi rotačka nebo PD...

25.11.2009, 22:38 |
clown TDI pokud potrebujes zatah k nicemu s nesmyslnym turboefektem :o)
HDI na vydrz a klidek pianko :o)
aspon za mne :o)
mel jsem 6 let HDI a neni to zadnej trhac asfaltu, ale spolehlivost skvela, za celych sest let jen jednou prdla remenice, jinak nic, ted mam TDi PD, zatah a pruznost super, spotrebou bylo na tom lepe HDI

26.11.2009, 00:00 |
zipp JTD :-)

26.11.2009, 06:25 |
TUNER D

26.11.2009, 07:08 |
hanzz A bavíme se konkrétně o jakým HDI a o jakým TDI?

26.11.2009, 08:29 |
Veva TDi!!!
hanzz: to neres, proste odpovez 'TDi 100%' :-)

26.11.2009, 12:26 |
Lukin.xxx | Upraveno: 2009-11-26 12:26:54
pta se na hdi a tdi a odpověd jtd :-)))))))))stare rotačni tdi lepší tdi pd tak nastejno a 2,0 tdi pd horši
vseobecne vidim ze HDIi lepsi na dalsich 20 let :-) , jde o vydrz nejde o zavody
HDI .... hrozně líný, bez vytočení motoru se nerozjede ale zato většina modelů toho motoru docela drží proti TDI který je vyšponovaný turbem a moc nedrží....... ale zase auta v kterejch je TDI vydržej asi tak 3x tolik mechanicky než auta v kterejch je HDI...... a ted babo rad který si vybrat :) já bych šel cestou TDI a až klekne tak vyměnit motor kus za kus a hotovo....
jinak výdržný nafty jsou pouze D nebo TD ..... ja to je vyšponovaný tak se to sere...
Nismo, nebuď skeptik. Už se opakuji, měl jsem řadu Pežotů, už jsem to psla ak tomu 3 koncerny (2x81kW TDI rotačka, 1x 2,5V6) a kdybych si mohl zase zvolit, beru bez váhání HDI-byť za cenu o 1l vyšší spotřeby. Vše ostatní jasně předčí TDI. nějak se nepamatuji, že bych na P406 něco měnil, kromě výfuku-2x, ten fakt nestál za moc, poprv=é asi ve 200, pak ve 310tkm. Jinak u 81kW TDI - turbo-nouzáky , váha, ŘJ komfortu (záruka). Co se týká kastlí, kde je HDI(=Peugeot, Citrone-neznám, nekměl jsem) tak absolutní držáky největší co znám co se týká koroze, min. na úrovni Oktky I. O pohodlí v auzech s HDI nemůže být řeč, proti Oktě jsou to auta, kde vylezeš po 1000km a zpíváš si, což o Oktě říct rozhodně nejde. Měl jsem Oktu 2x, bylo to výborné auto, ale jaksu např. P406-P407 jsou o notný kus dál co swe týká jízdních vlastností a pohodlí. I zpracování bylo výborné (mýma očima).
Takže - HDI.