Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > HDI vs TDi

 o Navštíveno 10307x o
o 25.11.2009, 17:46 | tcp_radim206
Copak je lepsi?Vuci vydrzi,servisu atd


o 25.11.2009, 18:15 | tazman
se stav v nedelu na jetku ...luboš ti to vysvětli ;-)
o 25.11.2009, 19:59 | georgeeino
Tdi :-)
o 25.11.2009, 20:00 | Dušan
TDCi který je vlastně PSA HDi :o))
o 25.11.2009, 20:04 | slejdy.schumi
TDi!!! :)
o 25.11.2009, 20:16 | Unihero
co se týče hlučnosti tak HDi ale co výdrže a nenáročnosti tak TDi, ted jestli je to TDi rotačka nebo PD...
o 25.11.2009, 21:01 | Kupinka
TDi 100%
o 25.11.2009, 22:38 | clown
TDI pokud potrebujes zatah k nicemu s nesmyslnym turboefektem :o)

HDI na vydrz a klidek pianko :o)

aspon za mne :o)
o 25.11.2009, 22:45 | Rajdlos
mel jsem 6 let HDI a neni to zadnej trhac asfaltu, ale spolehlivost skvela, za celych sest let jen jednou prdla remenice, jinak nic, ted mam TDi PD, zatah a pruznost super, spotrebou bylo na tom lepe HDI
o 25.11.2009, 22:53 | Lukasino
CDI/CRD ;)
o 26.11.2009, 00:00 | zipp
JTD :-)
o 26.11.2009, 06:25 | TUNER
D
o 26.11.2009, 07:08 | hanzz
A bavíme se konkrétně o jakým HDI a o jakým TDI?

o 26.11.2009, 08:29 | Veva
TDi!!!
o 26.11.2009, 10:41 | .mycTD
hanzz: to neres, proste odpovez 'TDi 100%' :-)
o 26.11.2009, 10:42 | muSlim
SDI!
o 26.11.2009, 12:26 | Lukin.xxx | Upraveno: 2009-11-26 12:26:54
pta se na hdi a tdi a odpověd jtd :-)))))))))stare rotačni tdi lepší tdi pd tak nastejno a 2,0 tdi pd horši
o 26.11.2009, 18:01 | marlag
2.0 HDI
o 26.11.2009, 19:54 | tcp_radim206
vseobecne vidim ze HDIi lepsi na dalsich 20 let :-) , jde o vydrz nejde o zavody
o 27.11.2009, 10:52 | Dragster
TDI
o 28.11.2009, 16:05 | Nismo.Power
HDI .... hrozně líný, bez vytočení motoru se nerozjede ale zato většina modelů toho motoru docela drží proti TDI který je vyšponovaný turbem a moc nedrží....... ale zase auta v kterejch je TDI vydržej asi tak 3x tolik mechanicky než auta v kterejch je HDI...... a ted babo rad který si vybrat :) já bych šel cestou TDI a až klekne tak vyměnit motor kus za kus a hotovo....
jinak výdržný nafty jsou pouze D nebo TD ..... ja to je vyšponovaný tak se to sere...
o 29.11.2009, 11:55 | Zdeny60
Nismo, nebuď skeptik. Už se opakuji, měl jsem řadu Pežotů, už jsem to psla ak tomu 3 koncerny (2x81kW TDI rotačka, 1x 2,5V6) a kdybych si mohl zase zvolit, beru bez váhání HDI-byť za cenu o 1l vyšší spotřeby. Vše ostatní jasně předčí TDI. nějak se nepamatuji, že bych na P406 něco měnil, kromě výfuku-2x, ten fakt nestál za moc, poprv=é asi ve 200, pak ve 310tkm. Jinak u 81kW TDI - turbo-nouzáky , váha, ŘJ komfortu (záruka). Co se týká kastlí, kde je HDI(=Peugeot, Citrone-neznám, nekměl jsem) tak absolutní držáky největší co znám co se týká koroze, min. na úrovni Oktky I. O pohodlí v auzech s HDI nemůže být řeč, proti Oktě jsou to auta, kde vylezeš po 1000km a zpíváš si, což o Oktě říct rozhodně nejde. Měl jsem Oktu 2x, bylo to výborné auto, ale jaksu např. P406-P407 jsou o notný kus dál co swe týká jízdních vlastností a pohodlí. I zpracování bylo výborné (mýma očima).

Takže - HDI.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4186 sekund.