
Navštíveno 9057x

Potřeboval bych pár info, můžu mít vpodstatě zadarmo motor ze starý M3 E30 čtyřvál ..... dal bych ho jako pohonou jednotku do projektu kterej si připravuju ale....
je vylágrovanej spodek, to mi neva to opravim mávnutim ruky
je be ecu a svazku.....
takže ted otázka : dá se to sehnat dneska popř. je to s něčim společný nebo kompatabilní ? jde mi jen o to sehnat ECU a hlavní kábl svazek víc nepotřebuju resp. čim míň elektriky tam bude tim líp samo.... stači mi jen čidla nutný k provozu ostatní bych stejně ustříhal...
co jsem slyšel tak měl by tam bejt siemens asi a svazek by měl bejt snad podobnej nebo stejnej s IS ...
thx za rady
jako S14 motor?
jesli to muze byt s necim podobne tak s 320iS co byl pro US trh
mozna Ti pomuze tahle tabukla co se kde pouzivalo
[ Link ] jinak e30 forum
treba fikux je z prahy a ma e30m3
a kdo bude urcite vedet tak Stany
[ Link ] nebo maranelo
[ Link ] a jeho technickej web Ti taky mohl pomoct
[ Link ]
uz vim kde najdes co hledas
nemecky e30.de
[ Link ] jsou tam prestavby se vsema moznyma motorama
a nebo S14motorsport.de
[ Link ]
vyprdni se na stary popraskany kabely a dej tam standalone jednotku, kde podle ceny uz vse potrebne obsahuje (cidla uvrati, otacek, vykonny modul pro civky a pod)
CV: a k cene motoru 0,- pripocte 2-3tis E za moteca + sehnat nekoho kdo to rozchodi:)
ale jo asi bych to tak udelal taky, pouzil motocyklovej ignitech, ridit vstrik jen podle map/uhlu klapky,podtlak/ tzn bez vahy vzduchu by mohlo jit ne?
tak jsou SA i pod 1k USD a umi vsechno co Motec... pokud to ma na blbnuti tak samo AlphaN, cimz se to zjednodusuje... nebo tam muze dat karburatory .-)

12.11.2009, 16:54 |
Kesam A co tvoříš nějakou vostřejší motokáru nismo??
Odesel mu steracovej moturek na Cadillac...
kral : díky pročtu to tam......
standalone samo mě hned napadla ale tak nějak to chci postavit levně už kvůli tomu aby šlo vidět že to jde :) tudíž mi příjde blbý dávat 15k za jednotku když origo bude stát nula nula nic a kabelovej svazek si vklidu předělám dle originálu jen s origo konektorama akorát dám nový dráty a nechám tam jen ty potřebný a nepotřebný kraviny z toho vyházet.....
kesam : tajný voe :)) ne jak řikám nebude to hned .... chci prostě něco jako atom ....ale chci aby to dalo 0-100 pod 4 samo tzn. lehký :)
Tappaja : voe na stěrače bych nesháněl starou R4 M3 na to by bylo potřeba minimálně nová R6 M3 a i ta by asi stěrače ve 200 neutáhla :)))))
ve 200? Rec je urcite v milich ze jo? :O))
tak jasný, viděl si snad Chucka že by jeho offroad měl tacháč v nějakejch KPH ? :))))
jinak ještě by mě zajímaly všeobecný názory k tomu motoru určitě..... aby to nebyl nějakej atyp na kterej neseženu ani šály apod..... pokud někdo ví váhu tak taky nepohrdnu :)
atyp to ani tak není, ale počítej stím, že většinu věcí na ten motor budeš muset koupit originál. V druhovýrobě toho moc nebude, spíš skoro nic. Je to holt ///M Power.
a kdybys ho nechtel tak dej vedet :-D
bych nejakou S14 uzil :-)
Jé, eMkovej motor z třícy. No, podle mýho tipu můžeš dílčí opravu motoru udělat tak za 50-150 podle toho co to bude, celou generálku tak za dvě tři kila a novej motor bude za půl míče :o)

13.11.2009, 17:42 |
Kesam Aha takže nějakej monster :-)
kral : tak pokud mi výjde a nebudu ho potřebovat tak bude tvuj :)
to že na to neni druhovýroba to nic moc no..... jinak ten motor byl po generálce akorát se přostě upek dole takže si myslim že bey problému ten motor rozchodim za 5kkč když by přebrus stál 2k , šály tak 2k lepší a tísko vany a gufera a tradá..... + olej samo....