
Navštíveno 12893x

Tak se definitivně rozhoduju co koupím za kola. Podmínka byla 15" a co nejlehčí.
Kandidáti jsou:
ATS DTC Superlighg
OZ racing Ultraleggera
Racing Hart CP-035
SSR Competition
Kola samostatně zde:
[ Link ]
Před

ATS

OZ


11.11.2009, 17:22 |
Kesam Za mě ATS :-)

11.11.2009, 17:24 |
imax oz
ATS DTM Competition
za mě určitě ano, nejezdí jich tolik a pokud se nepletu, i váhově vychází o dost lépe
tykeev: Ty jezdí tuším Ondra na Vette, ale myslím že se v 15" nedělají.
no, ony ty ATS Super Light 7x15" budou váhově taky moc pěkný.
Já osobně mám s ATS jen ty nej zkušenosti.

11.11.2009, 18:32 |
Davi-RS | Upraveno: 2009-11-11 18:34:10
mě by se líbily ty SSR Competition !

11.11.2009, 19:20 |
zipp ats jsou vzhledově hezčí

11.11.2009, 20:28 |
BALI sice je nemáš ve výběru,ale za mě Rota Circuit 8 z těch www
Za me ATS :-) jsou lehke a pevne,vozim je i na svem aute :-)
[ Link ]

11.11.2009, 21:32 |
TUNER Pokud jdeš po tej váze,tak bych vybíral spíš z těch 2 posledních....ale pak už bych měl možná strach s tim někde schytat nějakou díru... Každopádně ať koupíš cokoliv,autu to prospěje ;-)
Jinak ty ATS DTC jsou lehci jak ty ATS DTM...

11.11.2009, 22:12 |
Pajk ats
ATS, vypadaj líp a mín jich jezdí

12.11.2009, 07:50 |
Lukaash | Upraveno: 2009-11-12 07:55:40
ATS ...
nebo Weds Sport TC 005 :-)
Díky za názory u mě taky zatím vede ATS
Tady ještě VT Racing Hart


12.11.2009, 11:21 |
Tuner#2 | Upraveno: 2009-11-12 11:23:03
SSR

Ono ten VT trochu klame, je dělaný z větší kol a u 15" je jiný poměr středového "masa" a paprsků.
Takhle vypadají reálně největší kandidáti OZ v 15"

A takhle ATS dokonce i s gumou co chci...

Dělá někdo SSR v čechách? ale podle ceny v USA to asi nebude volba pro mě.

12.11.2009, 15:39 |
Kesam ATS,ale SSR taky nejsou teda k zahození :-)
líbily se mě na začátku ATS, ale ty SSR jsou na tom vážně zajímavý
Z těch VT mi tam nejvíc seděj ty Racing hart.
jedíně SSR Competition nebo racing hart, OZ a ATS nech až jako poslední volby.
Jeste mi reknete,kde ten ssr ci racing hart koupit :-)

13.11.2009, 15:40 |
fredh dotaz k tomu virtual tuningu: Jak ve fotošopu natočím to zadní kolo? Ještě sem na to nepřišel.
Jinak já bych dal ARCéčka, ale už si jednou říkal že nee.

13.11.2009, 15:47 |
Tuner#2 | Upraveno: 2009-11-13 15:48:03
Cupra.165: Na to jsem se ptal taky :-) Ono popravdě kandidáti byli a jsou jen ATS a OZ racing, neb ty jsou dostupné hned a já potom dle kol budu řešit náboje, středící kroučky na budoucí zadní kotoučovou nápravu. Čekat dlouho na někoho než mě je doveze z USA nehodlám :-(
Vím že rozhodnutí nakonec bude na mě to je jasné.
Kdyby ty ATSa měli jen 4 díry na šrouby, tak není co řešit, to je jediné co se mě moc nelíbí a proč uvažuju i o OZ který se mě zas o něco méně líbí tvarem.
Zrovna dnes sem je umyval a taky si lamal hlavu s tema dirama..ale zase to ber tak,ze o kazdou tu diru je ten rafek lehci :-) V serii mam enkei a ty jsou o 3kg na kole tezsi,tak to i tem diram odpoustim na ats. Jinak musim objektvne rict,ze ty 3kg na kole je sakra znat z pozice ridice,takze jdes spravnou cestou. Hlavne jsou dostupne kdyby se na nekterem neco stalo...Chtel bych videt tu cekaci dobu na ty z USA :-(

13.11.2009, 21:53 |
TUNER cupra : co mam řikat teprve já když jsem svoje ATSka vyměnil za OZta....rozdíl 5 kg na kole... ;-) Ještě lehký brzdy a jsem spoky.. )))
cupra.165: Jasný, bohužel tu váhu "zabiju" gumou, chci Toyo R888 a ty važí kolem 8kg, takže budu někde kolem 13 - 14kg což je ale pořád pěkný.

13.11.2009, 23:02 |
cupra.165 | Upraveno: 2009-11-13 23:03:38
Tak s tou gumou to uz mas jen na vyjizdky v peknem pocasi koukam :-D
Zeptam se,da se na nich jezdit legalne v beznem provozu?
cupra.165: No píšou, že to na mokru moc nefunguje a chce to zvýšenou opatrnost :-) ale silniční homologaci to má, takže by neměl být problém. Problém je rozměr co jezdím, ale s tím nic nenadělám :-( Měl jsem v merku Yokohamy A048 (má je kamarád na eRku a fungujou suprově), ale když jsme viděl cenu, tak je to dvojnásobek Toyo...
Všechny paráda!Za mě ssr,ats