Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Venom 1000 aneb v čem se rejpu :o)

 o Navštíveno 16370x o
o 04.09.2009, 19:51 | MarauderZ28
nastavení "LO" - 1000HP ..... nastavení "HI" 1200HP

jen úpravce zapoměl napsat, že to je DD tj. dodělej doma ... takže aby to fungovalo jak má bylo zapotřebí návštěvy u pana doktora :o)

foto k příspěvku  od MarauderZ28



o 04.09.2009, 19:53 | MarauderZ28

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 04.09.2009, 19:55 | MarauderZ28

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 04.09.2009, 19:58 | Šestikule
ty kokot, máš jeden příspěvek za rok a vždy nějakou pecku
o 04.09.2009, 19:58 | Rajdlos
holy shit :-)
o 04.09.2009, 20:02 | petis
mazec. to je to očem mluvil Mareš ráno na Evropě:-))

jinak po dlouhý době v sekci Tuning něco co stojí za prohlídnutí.
o 04.09.2009, 20:08 | MarauderZ28

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 04.09.2009, 20:14 | MarauderZ28

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 04.09.2009, 21:33 | Kindlik
konečně nějaká konkurence na silnici :D
to je jen vtip :) rád bych se s něčím podobným svezl , to musí bejt masakr
o 04.09.2009, 21:37 | Escudo
to má trakci tak na 4ku co :o))))
o 04.09.2009, 21:38 | cupra.165
Ty pistalo,to je motor z kamionu :-O
o 04.09.2009, 21:43 | Escudo
no nejsi daleko od pravdy, původně diesel z menších náklaďáků :o)
o 04.09.2009, 22:02 | Zephyr
Jirko nezbývá než jen zopakovat to co psali kluci nadmnou....
objevíš se tady jednou za uherák necháš nás aby jsme si poslintali klávesnici, a pak zase o tobě není jakou dobu slyšet....
ale všechna čest. Taky by mě byvilo se hrabat v dospělém motoru....
Přeju hodně zdaru a těším se na nějaké pěkné video
o 04.09.2009, 22:21 | Lukasino
Jako vsichni nademnou, parada :)

Co spociva v tom DD? :)
o 04.09.2009, 22:34 | P.E.T.R
nádhera, hrozně rád bych se svez, musí to bejt hroznej masakr :))
o 04.09.2009, 22:35 | Veva
a ku.va, jsem si poslintal klávesnici!!!
musí být parádní svezení
o 04.09.2009, 22:44 | MarauderZ28
kluci... Je to sice peklo, ale Vette je Vette. Tohle je super na "Street Terror" na to je to nepřekonatelný :o)
o 04.09.2009, 22:59 | škodovkář
mě se u vipera vždycky nelíbil ten dlouhej předek
o 04.09.2009, 23:20 | MarauderZ28
jj o tomhle mluvil Mareš ...

[ Link ]
o 05.09.2009, 09:33 | FBS
Už jsem se lekl že Corvetty už ti nastačí... :o)
o 05.09.2009, 12:53 | kasa.d
moc pěkný :-)
o 05.09.2009, 13:46 | hifim@ni@k
Super letadlo.
o 05.09.2009, 14:51 | Hanys73
hmmm, to musí pěkně trhat asfalt :)
o 05.09.2009, 15:04 | Nismo.Power
co bys nechtěl, vždyt to stojí mín než 911T tak je jasný že tam bude nějaký DD ;-))) jinak to koupil Ondra nebo to máte jen na dílně a je to někoho z ČR ?

každopádně novej Venom bude frčet 1750hp to pak bude teprve "terror"
o 05.09.2009, 15:10 | cendler
je to v ČR, byl na plaťáku na mimoni
o 05.09.2009, 16:57 | Augi
a hlavně žrát zadní gumy... ;-)
o 05.09.2009, 18:40 | Bladzej
nádherný auto, nebo radši raketa? :)
o 05.09.2009, 19:28 | martinz
co k tomu dodat je to masakr nejvyssiho kalibru
o 05.09.2009, 21:38 | Kesam
masakr jako kráva motorizace.
o 05.09.2009, 22:08 | Nismo.Power
Kesam : je to standardní motorizace, jedná se pouze o hennessey turbo kit :)
o 06.09.2009, 11:15 | Midnite
luxusní záležitost
o 07.09.2009, 09:46 | DJ.UFÍK
tak tohle bych si klidne dodelal doma:oD
o 07.09.2009, 09:52 | Vlastah
hustota!!
o 07.09.2009, 11:28 | Alííí
A sakra. Tomu bych asi za volant nesedl. :-O
o 07.09.2009, 11:41 | Daryl (A)
na tom videu je nejakej zelenej. To je jinej ?
o 07.09.2009, 12:10 | Tuner#2
Marauder: Masakr

Daryl: Řekl bych že ano, ten zelenej jezdí po srazech a sprintech už delší dobu.

Jinak opět Nismo pobavil. Před nedávnem tu psal, že Hennessey je automobilka a teď najednou je to jen kit na obyč motor (neříkám že ne), kterýmu se prostě za tu cenu musí odpustit mouchy a DD :-)
o 07.09.2009, 12:22 | Daryl (A)
uz jen poznamka o "obyc" motoru pobavi. Zajimalo by mne co je podle nej "neobyc" motor. Pro mne je obyc motor v evrope 2.0 (1.8 - 2.0) za louzi mozna 4.2 a 5.7, ale 8.0L V10 mi jako obyc neprijde.

Nicmene sleduju zajimavy vyvoj v profilaci Nisma. Doposud byla sracka vse neamericke .. nyni se zacina navazet uz i do americkych veci, takze predpokladam, ze jedinej a da best bude cadillac.

o 07.09.2009, 13:04 | Escudo
a jak by jste jinak nazvali OHV motor, kterej je skutečně postavenej na základě diesela z náklaďáku? Je to relativně obyčejnej motor bez hitech technologií, měrnej výkon taky neni nějakej extrém
o 07.09.2009, 13:17 | Escudo
teda předtim než dostal toho šneka :o))))
o 07.09.2009, 13:25 | cila
podla mojich informacii s touto upravou motoru ich beha po svete len par desiatok kusov ...
o 07.09.2009, 13:39 | Escudo
FYI

Henessey vyladil sériový desetiválec o objemu 8,3 litru a vytvořil tak monstrum, které podle informací vystřelí z nuly na 100 km/h za 2,9 vteřiny, rychlosti 320 km/h dosáhne za 19,9 vteřiny a ručička tachometru se dotkne maximální hodnoty 408 km/h. Bez problémů tak strčí do kapsy Ferrari Enzo nebo Porsche GT.

Neskutečné dynamiky dosáhli inženýři „upgradem“ agregátu na Venom 1000 Twin turbo. Obsah převrtaný na 8,5 litru vyhnal díky dvojici turbodmychadel původní výkon 500 koní na dvojnásobek. 1000 koní při 5000 otáčkách a točivý moment 1491 Nm jsou parametry úzké elity. Podobným výkonem disponuje pouze Bugatti Veyron 16.4, držitel rychlostního rekordu mezi sériovými vozy.

Jeho 1001 koní však vyjde na necelých 30 milionů korun, zatímco Venon 1000 je k mání za čtvrtinu – Dodge Viper SRT10 stojí okolo 3 milionů, za dalších 8 milionů korun vám Henessey dodá kompletně přepracovaný motor včetně výfukového systému a karosářský aero-kit, aby se tisícikoňová raketa - nejrychlejší, co se prohání po silnicích - udržela na zemi.

Mamutí výkon je přenášen přes šestistupňový manuál na zadní kola. Dvacetipalcové disky Henessey 7R jsou obuty do pneumatik Michelin Pilot Sport o rozměru 335/30, vpředu má Venom 18" litá kola s pneu 265/35. O brzdný účinek se starají brzdy Brembo se zvětšenými kotouči.

V interiéru najdete exkluzivní kožené čalounění, DVD navigační systém a vyladěné prvky z kompozitu a hliníku. Henessey počítá pro rok 2006 s výrobou pouhých 24 kousků, přičemž první tři kusy jsou podle tunerské firmy zamluveny.
o 07.09.2009, 13:53 | Tuner#2 | Upraveno: 2009-09-07 13:54:56
Escudo: A tím jsi nám chtěl říct co? Nějak nám začínáš Nismovatět :-) Googlit umíme a tohle jsem četl ve slovenském AT magazínu už asi před 3 roky.

Už jen to, že motor je převrtaný a bude mít dozajista jiný KP je dost velký zásah do toho "obyč sériového" motoru :-D
o 07.09.2009, 14:11 | Escudo
Tuner: A? Asi jsem nějak nepobral smysl toho co jsi mi teď chtěl říct

Jen jsem řekl že to neni nějakej hitech motor, to že je něco převrtanýho z něj nedělá nic jinýho než OHV :o))
o 07.09.2009, 14:13 | Escudo
a to co jsem vygooglil jsem taknějak hodil pro ty co to čtou, aby nemuseli lítat všude možně, pokud ti to zaclání, tak se omlouvám :o)))
o 07.09.2009, 14:26 | Tuner#2
Escudo: Druhá část příspěvku byla na Nisma a tu jeho standartní motorizaci. Myslím, že zvětšení objenu a přispusobení KP pro oturbení není standartní motor nehledě na to, že těch úprav na spodku tam je dle mě více - doma kouknu do časopisu.
o 07.09.2009, 14:29 | Escudo
ale tak pokud se zvyšuje výkon na 200%, tak je to dost pravděpodobný, Daryl napsal, že pro něj neni obyč motor 8.0 V10 a já prostě napsal o co jde, že to neni nic zvláštního a ve státech teprve ne, tam řikaj 345cui small block (5,7)
o 07.09.2009, 14:30 | Escudo
i když samozřejmě krizí se budou věci trochu měnit bohužel
o 07.09.2009, 16:08 | Nismo.Power
Daryl : kdo tu na co plival ? mě se to líbí nevim kde si zahlíd že bych plival na něcoamerickýho pokud se nejedná o nějaký chrylser apod určitý věci ?
¨
Tuner : prostimtě nechytej mě za slovo kde jen můžeš.... to byla jen srozumitelná odpoved pro kesama kterej v tom ocividne videl něco masakrózního a ty mě hned musíš chytit a vytahovat tu KP.... ty tvoje neustálý narážky už sou hodně ubohý, nemůžu napsat nic aby si to nepřekroutil či nedoplnil když napíšu že 1+1 jsou dvě tak mi řekneš že to je blbost a vysvětlíš mi proč vlastně 1+1 jsou dvě s snažíš se ze mě dělat idioto ;-))
o 07.09.2009, 16:23 | Nismo.Power
s tou cenou je to chůjovina, nestál tolik ani když to byla novinka tudíž 3mega + 8mega je blbost....
standardní cena v USA byla někdy po vydání lehce přes 3miliony přímo u hennessyho , díky zájmu stoupla tudíž už je někde kolem 230 000 USD tjn přes 4mega..... u nás se prodává něco přes 7mega ovšem dovízt se dá svépomocí za 5 a kousek.....

jinak samo upgreade jako takovej je dostupnej je to stage3 a s vlastnim viperem to nevýjde tak draho, samotnej kit vychází kousek přes 100 000USD vč. montáže ....
o 07.09.2009, 21:38 | .mycTD
mozna jsem kes@m, ale 8l V10 mi taky prijde jako masakr:-)
o 07.09.2009, 22:36 | Nismo.Power | Upraveno: 2009-09-07 22:37:29
.mycTD : neni na tom absolutně nic zvláštního, zvláštní na tom všem je pouze to že to je V10 což je hodně neobvyklý....ale to je dáno tim že to pochází z náklaďáku :)
8L je pohoda.... našel bys i větší třeba originál cadillac 500cui což byl snad největší motor co se v dávnejch letech montoval seriově aneb 8,2L a to pouze V8 samo, žádnej silák to nebyl jako 427 ale svejch 400koní a krouták autobusu měl :) .... tyhle 427,472 a 500 se vrtaj klidně za 9L :)
o 07.09.2009, 22:48 | Nismo.Power
jinak pokud by někoho zajímalo tak mnohem větší masakr než nějakej viper motor či venom je jednoznačně tohle :)

myslim že neni třeba komentáře....řekněme veyron se může jít klouzat sice má větší maximálku ale tohle dá 300 za 10s :) sice pouze 15kusů ale neskutečnej masakr :)
[ Link ]
o 07.09.2009, 22:49 | Nismo.Power
menší info :

V8 13 litre 1200HP
0-100km/h 2.9 sec
0-200km/h 4.9 sec
0-300km/h 10 sec

Only 15 Cars & 10 cars already sold 1100ch & 1760Nm V8 12.9L . World's strongest and best accelerating road legal car AC Cobra 780cui Limited Edition (1.100hp/1.760Nm) This AC Cobra 780cui Limited Edition (of which only 15 units will be built for the world market making it a super rare collector's car) is equipped with a 12,9 ltrs. naturally aspirated V8 engine which generates a maximum power of 809kW/1.100hp at 7.000rpm. and a maximum torque of 1.760Nm at 5.600rpm. The redline is set at 8.000rpm.! It's weight-to-power ratio is 0,9Kg/hp (or 900 grams/hp!) due to its body being completely deep drawn from highest quality aircraft honeycomb carbon fibre. This AC Cobra 780cui Limited Edition accelerates from 0-300 km/h in approx. 10 seconds (depending on road conditions like surface quality, temperature, tyres) and, of course, the ability of the driver!!! The weight balancing is exactly 50:50, making the AC Cobra 780cui Limited Edition one of the best balanced and most driveable super high-performance cars in the world.
o 08.09.2009, 07:51 | Martyn
Asi jsem vidlak z vesnice, ale tohle mi taky prijde jako docela masakr:)) pro Nisma je to bezne kara asi:))
"to byla jen srozumitelná odpoved pro kesama kterej v tom ocividne videl něco masakrózního"
o 08.09.2009, 08:53 | Vlastah
jak uz psal Mar:
na "Street Terror" to je bomba

ale nedokazu si to predstavit treba na okruhu :-)
o 08.09.2009, 11:04 | Tuner#2
Nismo: Já nechytám za slovo, pouze se směju Tvým příspěvkům a myslím že právem, když podobně na tom je i Martyn, Daryl a všichni ostatní co se s Tebou nechtí hádat, ale to vidí stejně :-)
o 08.09.2009, 11:15 | Kotass
Jojo v Mimoni byl na podválu, chtěl bych to vidět v akci.
o 08.09.2009, 11:17 | Escudo
Tuner: neber to ve zlym, ale věř mi, že ty a Nismo máte zhruba podobnej počet "fanoušků"
o 08.09.2009, 12:42 | MarauderZ28
vcelku maloseriovka :o)

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 08.09.2009, 12:48 | MarauderZ28

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 08.09.2009, 13:07 | MarauderZ28

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 08.09.2009, 13:13 | MarauderZ28

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 08.09.2009, 13:37 | MarauderZ28

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 08.09.2009, 13:43 | cupra.165
muscle car :-o z toho ta sila vyzaruje i na tom zvedaku. Ma to pekne zakryty podvozek :-)
o 08.09.2009, 15:46 | Fordik
Hele já se za tebou budu muset asi zase brzy stavit. Tohle je pecka a ať si říká kdo chce co chce, pro je ten motor taky až dost.
o 08.09.2009, 16:21 | Nismo.Power
Tuner : hlavně mi řekni co jsem zde zase napsal blbě či nepravdivýho..... jak řikám, já se ti neseru do rájónu škodovek tak ty se neser na USA když o tom víš kulový :)



Vlastah : kdo si myslí že viper nezatáčí tak nemá všech pět pohromadě nebo o tom lautr nic neví, viper ač na to nevypadá je jeden z nejpřilnavějších supersportů na světě, když testovali GT-R tak jediný co ho porazilo byl Viper na slalomu a samo nemluvim o tom že Z06 a 911Turbo byly za GTR ale Viper slalom vyhrál.... stejně tak ACR viper a rekord na nordschleife....... venom je jasný že tohle všechno sdílí a sedět bude jak přikovanej ovšem než se s tim člověk naučí aby projel zatáčky rychle jako série viper či rychlejc tak to potrvá neb s takhle silnym turbomotorem to nebude vůbec nic jednoduchýho, proto je to ideální hlavně na ten "street terror" jak řiká Jirka.... je jedno zdali potkáš veyron nebo hayabusu, člověk se může rejpat v nose a stejně mu ujede :)
o 08.09.2009, 17:36 | MarauderZ28
nejlepší je teploměr alá akvárko na diferáku :o)

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 08.09.2009, 17:41 | Luke_288
co je street terror?
o 08.09.2009, 17:41 | MarauderZ28

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 08.09.2009, 18:42 | nocarret
že by KW? .-)))
o 08.09.2009, 18:51 | Vasekkch
podle barvy misky a pružiny to vypadá na KW
o 28.09.2009, 21:24 | ZonixX
dnes som ta videl na KSA v Moste :)) Venom nazivo je skutocna sila, nehovoriac o tej F250

foto k příspěvku  od ZonixX

o 28.09.2009, 22:14 | Tuner#2
JJ i já jsem viděl a plnej si na celém okruhu dal snad jen jednou :-D Neskutečný co to dělá, ale dle mě už téměř nepoužitelný na svezení. Moc hezky tam jezdil Ondra s Vette, zelenej Atom a ta stříbrná M3 CLS. Krásná akce, mám 1000 fotek, nevím kdo to bude třídit a promazávat :-D, ale časem sem hodím odkaz na galerii do akcí a srazů.
o 30.09.2009, 18:33 | Kislik
otazka je jak to dostane na silnici, jedna vec je vykon, jina je pouzitelnej vykon. videl jsem to na moste a prijde mi ze to nemuze ani poradne pustit na kola
o 30.09.2009, 18:52 | Nismo.Power
Kislik : to neměj péči..... pokud umíš trochu korigovat zadek tak tam pustíš 100% a budeš požadovat další výkon.... auto je stabilní na rovině díky neskutečnýmu přítlaku skoro jako ACR .... v zatáčkách samo musíš vklidu nebo jen malej boost s plnym bys ho otočil raz dva.....

jinak ted se testuje to samý ale 1450hp a na silnici se to přenáší vklidu spíš jsou problémy s převodovkou :)

tady máš vidět že to nijak extra netancuje
[ Link ]

tady zase že nic neni neomylný :)
[ Link ]
o 30.09.2009, 19:58 | Tuner#2 | Upraveno: 2009-09-30 19:59:28
Nismo opět pobavil, všechno zná, všechno ví - ale max. tak z You Tube a nebo z netu :-) to Bugatti to má být jako důkaz že to nesedí a nebo že se to neumí rozject rovně?

Kislik: Přesně takový pocit jsem měl i já, viz, příspěvek na Tebou.
o 30.09.2009, 20:02 | Tuner#2
Když jsme u toho Vipera, tak tady asi přes 5 lety jezdil jeden na sprinty. Osobně jsem ho viděl na srazu u Jihlavy, někde kolem roku 2005? Měl tam tuším kompresor, výkon a zvuk neskutečnej, ale na jednou sprintu málem vletěl do lidí. To auto bylo v přímém směru neudržitelné a to tam měl myslím slicky. Už si to moc nepamatuju, je to doba, ale ten pohled na to jak mu to ustřelovalo sem a tam nezapomenu.
o 30.09.2009, 20:11 | Nismo.Power
Tuner opět nezklamal a naváží se , ty si pročítej weby o prohnilejch 120kách já si pročítám usa weby a je jedno zdali se tam probírá hennessey a píšou tam majitelé nebo cadillacy..... jak opět řikám já na tvuj píseček nechodim maximálně sem tam napíšu že ta či ona škodovka je sračka a nestydim se za to neb to je pravda, tudíž už po xtý ty nevstupuj na trávníček o kterym víš naprostý h**** výjma potrhlý recenze vlásků na kotouči.....

už se těšim až budu mít ty vlásky na těhle kotoučích co jsem před pár dnz nasadil a až mi to bude uplně jedno neb libovolný AMG co potkám je bude mít taky a bude mu to taky brzdit ostatně jako mě taky :)
PS : fotku zadních dávat nemusim jsou cca stejný a budou mít stejný prasklinky, ámen

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 30.09.2009, 20:18 | Nismo.Power
ad 30.09.2009, 20:02 | Tuner#2
co na to asi říct.... nezapomínej že viper je už od dob kdy ho vyrobily jedno z nejpřilnavějších sériovejch aut na světě..... proč jinak by tedy uměl slalom větší rychlostí než GT-R či 911T ?? boční umí přes 1g a rozložení váhy má výborný taky nebo ti 49,5% příjde špatný ???? ano neni to 50 ale :D:D:D:D
já vipery nemusim ale fakta jsou fakta a ACR je ACR tak mi nepovídej že viper lítá po silnici jako nudle v bandě když na okdruhu si na ACR zatim nikdo ani neprdnul ... ani oktávka v tdi ani scuderia v benzínu :)
o 30.09.2009, 20:58 | Tuner#2
Nismo: Kde jsi přišel na to, že pročítám jen weby o "prohnilejch" 120ckách? No raději to ponechám bez komentáře, vím co jsem viděl, ano šel z toho strach, ale to auto je dle mě nepoužitelné, kor na našich uskákaných silnicích... Když to bylo nestabilní v Mostě, tak nechci domýšlet co to dělá venku na silnici a psát si tady můžeš co chceš - klidně dej videa z celýho světa...
o 01.10.2009, 07:32 | Lukaash
08.09.2009, 17:41 | MarauderZ28 - nemuze se pri propruzeni rameno dotykat te hadice vedeni vzduchu?
o 01.10.2009, 08:13 | Vasekkch
Tuner#2 : sakra to jsi nevěděl, že to co se dočteš na netu je hodnotnější informace než co jsi viděl na vlastní oči ? :DD

ad kotouče: to prodávaj na benzínce ne? Ještě mi tam chyběj drážky, co by propojovaly jednotlivý dírky křížem
o 01.10.2009, 10:19 | fredh
Tady je ten viper- všechno je o řidiči, tady je vidět, že s tím neměl zkušenosti. O rok později tam byla žlutá curveta a taky tam málem vletěl do lidí, jak se mu to vlnilo, ale udržel to na dráze.

[ Link ]


Jinak nevim, proč furt někdo srovnává vipera a vejrona. Je spousta aut co ho na 400m a víc pokoří, jenže ve vejronovi můžeš asi i pít kafe když jedeš těch 400m, to v žádným jiným autě nepude.

Pěkný kotouče. Na kolik tisíc km máš destičky? Jak moc je to žere a o kolik je lepší účinek oproti sérii?
o 01.10.2009, 14:45 | Tuner#2 | Upraveno: 2009-10-01 14:46:11
Vasekkch: Pomalu si na to u Nisma zvykám :-D

fredh: Ano to je on, přesně tam jsem byl. Ono ta dráha v Jindřichově Hradci to je jak vlnobití a i proto mu to ustřelovalo, ale naše silnice taky nejsou rovina a když jsem viděl co to dělalo v Mostě na relativně dobrém povrchu, tak na silnici je to dle mě nepoužitelné auto.
o 01.10.2009, 15:31 | Vlastah
hehe
na tom poslednim videu to nejak to nejprilnavejsi auto na svete nezvlada :-)
i kdyz je videt, ze to neridil zadnej Nismo
:-)
o 01.10.2009, 15:40 | Midnite
Tuner2 a opet jeho rypani...
nechapu tady ty lidi co resi JEN auta, jako kdyby vubec nezalezelo na ridici..
o 01.10.2009, 15:42 | cr4sh3r
Ono už tohle asi auto nebude o tom co škodovka, sešlápnout plyn a čekat co se bude dít, jestli vůbec...
Je to o tom už umět dávkovat dobře plyn a ne ho jak tele sešlápnout až na podlahu...
o 01.10.2009, 16:44 | Tuner#2 | Upraveno: 2009-10-01 16:45:47
Midnite: Máš problém? Pokud dobře vidím sled příspěvků tak Kislik napsal úplně to samé co já 28.9. po návratu z Mostu. Narozdíl od mnohých pisatelů jsem naživo viděl i sprinty v tom roce 2006 a nebylo to jen o tom, že se tam 2x přetočil a málem vletěl do diváků. Dokonce asi 2 x dojel až do cíle ve slušném čase, ale to auto tancovalo na těch nerovnostech s tím přebytkem výkonu neskutečně. Pokud tady někdo jako první začal rýt, tak Nismo, který tady hned musel nadhodit, že se zabývám jen zrezlýma 120ckama.

Ale holt si musíme zvykat, že Nismo všechno zná, všude byl, všechno viděl a řídil více aut než Hammond, Stig a Clarkson dohromady...
o 01.10.2009, 17:44 | crestik
tohle asi taky jelo...
[ Link ]
..ale venom by mu i tak ujel :-))
o 01.10.2009, 21:20 | Nismo.Power
tuner : sorry, zapoměl jsem tedy že pročítáš ještě tohle forum a pak možná ještě 105ky , MBčka a vůbec celej virt nebo jak se tomu nadává těm šílencům :)

zajímavý že viper je prokazatelně podvozkově jedno z nej supersportů co jsou a najde se někdo kdo to vyvrátí videem kde nějakej kokot prostě má starýho vipera a neumí řídit ani favorita....... to si myslíte že když to co udělal on uděláte v jinym silnym autě že to dopadne jinak ? viper samo namusí mít ani trakci, viper je prostě auto s motorem s nákladáku a velice jednoduchou stavbou s minimem elektroniky a dílama který jsou drahý jako na oktávku nebo si snad myslíte že cena čepu na viper je shodna s čepem na ferrari nedej bože veyrona ? jak je vidět na videu co jsem dal já tak když tam sedne kokot a vypne trakci tak to dopadne uplně stejně at má silnici jakou má, letiště na kterym zkoušely 0-200mph taky neni yrovna rovný to se dá říct že naše dálnice maj lepší povrch než panel spojenej proužkama asfaltu a divný že tamten řidič se s tim rozjel na plnejch 1200hp a držel je volantem pořád..... opravdu zvláštní...... proč teda ACR zajelo s normálnim řidičem nordšlajf za rekordní čas a nikam nelítalo ?? prostě řidič je důležitá část auta nevim co řešíte, pokud myslíte že ne tak nezbejvá než pustit 18ti letý majitele favoritů na závody F1 a vypnout elektriku a dá se garantovat že ani jeden by neujel víc jak 100 metrů za start ......
o 01.10.2009, 21:21 | Nismo.Power
zvláštní údaje

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 01.10.2009, 21:21 | Nismo.Power
zvláštní reakce řízení....

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 02.10.2009, 13:00 | htd
neni tam jaguar nismo:D
o 02.10.2009, 14:11 | Hanys73
škodovka tam taky chybí :D
o 02.10.2009, 15:35 | Nismo.Power
jsou tam jen auta který na tom jsou podvozkově v top třídě
proto tam nenajdeš jaguara kterej zrovna moc nezatáčí , škodovka nikdy neměla auto který by se mohlo rovnat s onou třídou a asi nikdy mít nebude

obrázky jsou z testu best handling a proto jsou tam i auta který by z prvního pohledu do tabulky napatřily a proto tam i je rx8, mini a cobalt SS tudíž auta zapár korun vůči autum za pár mega

resp samozřejmě nejdražší je porsche a hned po něm následuje R8 vůči autum s 1/5 vou cenou jako cobalt apod
testovalo se to v laguna seca a výsledky myslim neni potřeba řikat, samozřejmě nic to nezmění na tom že ACR neni auto na cesty ale jeho podvozek těžko někdo porazí snad jen to GTR díky dnes nejlepší elektronice spojenou s 4x4.....

jediný co si i já myslim že tam trochu chybí tak je zástupce lambo a ferrari ale i tak by to vipera rozhodně neohrozilo
o 17.10.2009, 23:37 | Tuner#2 | Upraveno: 2009-10-17 23:38:17
Jinak tady je pár fotek taky:

[ Link ]
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4091 sekund.