
Navštíveno 8274x


05.08.2009, 20:19 |
tj Potrebuju nutne zrepasovat zatuhle brzdove trmeny, predni 4-pistek, zadni klasika 1-pistkovy, a kdyz budou dole tak na ne chci dat barvu co vydrzi, nechci zadnej hammerite nebo sprej apod co za rok vypada jeste hnusnejc nez puvodni rez... tak me napadl co udela komaxit + bezbarvy lak (delaji to komplet na kola), je to odolny oteru a nevaze to sajrajt ani brzdovej prach a jednoduse ocistitelny (naprosto hladkej povrch), samo ze komax nepujde na funkcni mista kde sedi desky apod. Otazkou je jestli ten komax vydrzi ty teploty na ktery jsou trmeny schopny se ohrat...
My jsme s Thullem dodělali teďkom jedny,nechal je opískovat,poté komaxit a výsledek viz foto:


05.08.2009, 21:03 |
tj vypada to paradne, ale co ten komax na tech kluznych plochach pro desky? ta vrstva bejva dost silna a podle me to tam musi drit ne?
hezký, taky shánim součástky abych moh udělat to samý ale nakonec asi koupim rovnou nový třmeny neb stojej asi mín než výjdou nakonec díly :D

05.08.2009, 22:26 |
Kesam tj to se vydře já jsem dal alkyton


05.08.2009, 23:11 |
tj alkyton je dobrej ale porad stejny jako spreje nebo hammerite atd... ja tam chci dat ten komax protoze na nej umejdat hodne odolnou vrstvu bezbarvyho laku, je odolna proti solim a odpuzuje brzdovej prach, mam ho na kolech a bordel z toho jde dolu i sichym hardem a krasne se to leskne.... takze jak koukam na Docthora by to problem byt nemel..
no já mám na leonu na brzdách sprej(nějakej speciál na brzdy) (dělalo se to teda opravdu pořádně) je tam už několik let a pořád to vypadá super, má to hladkej povrch a stačí to přejet houbou a je to krásně lesklý a čistý...

08.08.2009, 19:44 |
Hráďa hele nechci prudit ale KOMAX - nebo taky práškový lak...
už z názvu vyplývá že je to prášek, kterej se v peci pak rozteče a udělá vrstvu s velkym V a ty na to naneseš ještě jednu stejnou laku....
silně pochybuju že do toho nacpeš ty brzdový desky, to za prvé a za druhé ten lak zežloutne te to odzkoušený,sice nevim co máš za auto a jak moc brzdíš ale mě to nevydrželo víc jak dva dny....

08.08.2009, 22:07 |
tj Tak co je komax a jak se to chova vim moc dobre, uz jsem delal hodne veci, jinak hned v mem prvnim prispevku pisu "samo ze komax nepujde na funkcni mista kde sedi desky apod", vim jak velkou vrstvu to udela! me spis slo o to jestli s tim ma nekdo realnou zkusenost... jinak brzdim rekl bych nekdy hodne a teploty asi budou dost vysoky... jinak ty brzdy budu delat na tomhle..

tj : komax vklidu na komplet třmen jen zašpuntuj všechno kam jít nesmí dosedací plochy na desky popř. kluzný plechy vemeš flexou a komax si ani neprdne.... každopádně jakejkoliv lak z toho dřív nebo pozděj sleze pokud brzdy přehříváš......
každopádně tyhle renaulti to je naprosto nejlepší ukázka toho jak má sériový odporný auto vypadat, vždycky jak to vidim tak se začnu smát ale čim víc na tu fotku koukám tim víc si řikám že by to bylo fakt docela hezký kdyby ten elkhaft nad zadnim bočnim sklem prostě zmizel.... kdyby to kopírovalo zadní sklo stejně jak vepředu.... pak by to možná bylo opravdu i hezký auto takhle to sou fakt neskutečný obludy :)

09.08.2009, 19:09 |
Hráďa já vím co si psal ale jen mi de o to že dosedací plochy nestačí pokud na to dáš ten lak tak rychle žloutne. Toť má praxe