
Navštíveno 6852x

zacalo to nemocnym drzakem nadrze a pak jsem se do toho trochu pustil

krapet se to muselo odstrojit

pak nastoupil klempira a drzak se vyrabel plus dalsi plecharina kolem vyfuku co nebyla v nejlepsim stavu
velky diky klempiroj tady uz po vyrobe piskovani a vse nazinkano

komplet vejfuk sel taky ven nastesti komplet puvodni bez potreby neco varit, pouze otryskano a nasopovano hlinikem

mezitim probyhalo skrabani brouseni a nekolik vrstev na podbehy spodek auta atd

neco malo ze strojeni

komplet predelanej privod paliva do medi a hadic vcetne new filtru atd.


02.08.2009, 12:06 |
Kesam Dobrý ale chtělo by to asi komplet ne? koukám vorezlého je tam toho požehnaně.
a kdyz uz jsem byl v tom vrhnul jsem se posleze i na predek, takze osetreni spodku, rozhejbani a serizeni svetel

finalni pasovani spodniho liza z nekolika kusu

a pro letosek final

do budoucna planovana celkova rekonstrukce vcetne celolaku jak jinak

tak od tebe se nedalo čekat nic jiného , než poctivě odvedená práce :)
to jsi Lukovi sebral kola? :-)
diky
Kesam...na ty roky je to jeste zachovaly
mishan..nene to jsou moje kola a mam je krapet sirsi nez LJ
ale jen krapet :-D jinak ten cernej spodek je gut! pecka
nojo, Martin zase řádil :-))

04.08.2009, 15:58 |
erix7 (K)
nice work

19.08.2009, 08:35 |
Veva pěkné, pěkné :-)