
Navštíveno 8233x

Když jsem přezouval na zimáky, strhnul jsem dva závity v náboji a vůbec nevím co s tím,je někdo,kdo by pomohl?Nejlíp Praha.
Auto mam Fiat Bravo r.v.97
Nebo aspoň poraďte jak na to,ale nejzručnější taky nejsem :o(

17.11.2008, 14:17 |
Kesam ? jako šrouby jo kolový?
jo jo,jako kolový,čím utahuju kola

17.11.2008, 14:21 |
Kesam Tak to nejni naboj ne? Fiat ma šrouby nebo štefty?
Ty voe, tak strhnout zavit na kolech, to musej bejt ty naboje z blata. No co uz, mam dojem, ze te to bude stat dva novy predni kotouce, protoze nevim, jak moc se to vyplati prevrtavat a shanet vetsi kolovy srouby. Asi bych sel cestou nejmesiho odporu, kotouce muzou stat 1500-3000 oba.

17.11.2008, 16:28 |
Kesam Nebo vrakaček kde tě nějakej pejsek pěkně natáhne :-)

17.11.2008, 17:08 |
Alííí Jenže on ty závity nemá v kotoučích, ale v nábojích...

17.11.2008, 17:41 |
Komba Bude to nejlepší řešení jako u každýho auta vyměnit celej náboj....bude to rychlejší a přesnější.Když řikáš že nejsi zručnej,tak bys to mohl vyvrtat třeba křivě
Nebo dej dlouhej šroub a nakonec z druhý strany matku:D

17.11.2008, 18:10 |
Alííí Jasně, nebo to nech zavařit, a přezouvej montpákama na autě... :oD
Bude tě to stát buď náboj, nebo převrtání na větší závit, jak už bylo řečeno. Ani jedno z toho neni prdel. Držim Ti palec.
ideálně je sehnat závitník a zkusit to projet závitníkem a koupit dva nový šrouby, pokud to nepomůže, tak bohužel novej náboj s čím souvisí i nový ložisko, takže docela finančně náročný.
Tak to vidim,že se pokusim sehnat nový náboje,to mám teda radost :o( Bych se z toho pos...
novej přední náboj na Bravo umím za 460-530 Kč s DPH dle motorizace
pokud to není moc servaný,projeď to závitníkem..ve většině případů to je pak dá se říct OK..
nevím co jsi s tím ale dělal...servat závit-tos měl krátký šrouby a utahoval jsi to na krev,nebo jak?

18.11.2008, 14:59 |
allex | Upraveno: 2008-11-18 15:01:42
provrtej to, je to makacka jak prase ale da se to.
Nejdřív zkusím ten závitník a když to nepůjde budu řešit dál.Ještě dotaz,liší se ten náboj podle motorizace?Můžu je mít z tý 1.8 turbo za směšnou cenu.
Kdyby ne,tak se ti šestikoule ozvu a nějak to pořešíme.
Jinak ani jsem nemusel utahovat moc silou,abych to serval,asi už to bylo načatý,protože jsem utahoval a najednou to projelo a bylo to v prd... Takže to podle mě už skur.il majitel předemnou..
mex777: jak moc koukaji ty srouby? co na ne neco navarit a zkusit tocit?
dalsi moznost je "vytahovak" natvrtas tam diru o urcitem prumer pro ten nastroj a ten tam udela zavit, do nej natocis jiny sroub a pak to normalne povolis :) Taky moznost, jediny co tak je treba navrtat docela rovnou diru :)
ale jemu tam ty šrouby nezůstaly, on strhnul ten závit v náboji
jak říká Luke jde o to,že to kolo neutáhnu...Šrouby normálně vyndám...
závitník nedoporučuju. Jestli si serval závit, tak je nepravděpodobné, že se trefíš do starého závitu. Spíše uděláš víc škody, než užitku.
Moje rada; sundat náboj, mrknout se do jaké hloubky je to servané a když tak za A použít delší šroub, pro případ že je to servané zkraje a šel by použít ještě kus závitu, nebo za B navařit šroubovici a přitahovat matkou. Za C koupit náboje.
Závitníkem to projíždět spíš z vnitřní strany. Teda pokud je závit skrz náboj a není tam slepá díra. O tom sice pochybuju, ale vyloučit to nemůžu.